jobbigt ? Ja !

Idag så mocka jag ju till guling och goofie också, och när jag kom till goofies box så kände jag inte helt att jag var trött i armarna, han hade 3 kärror med skit i boxen :O  jo, sen kom mamma och othello.Bad mamma börja göra vid marius eftersom jag var jätte varm, skulle sedan sadla och marius sadel brukar vara så enkel att få upp men nu gick det inte ... litee trött i armarna kanske ? haha
Men jag fick upp den till slut (A) thihihi
Vi red upp om backen och så skulle jag trava en bit högst upp och sätter mig sedan ner för att sakta av då börjar han galoppera och tycker det är jätte kul, så vände och galoppera mot mamma igen :) Öronen dom pekade framåt och vilken bjudning han hade.. så brukar han aldrig va :D

PussPåMarius !

// Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0