glad :d

Idag är jag glad :D Först så vaknar jag går och duschar sen sticker man till frissan och klipper sig (: Blev jätte nöjd :)
Fick sedan med mig mamma,pappa och hundarna till stallet så följde dom med mig och red ut :D När jag börja trava på en sträcka så var marius jätte pigg !! Asså verkligen PIGG !!!  Så vände om på samma sträcka och börja trava åt andra hållet då blev marius så pigg så jag satt mig ner för att kolla om han fatta galopp av sig själv som han gjorde ! Fick knappt stopp på honom :O galoppera sen tillbaka igen och vänta på mamma och dom där :D När vi kom hem åt vi :d gott med kotletter :)  Nu sitter jag här och ska kolla på allsångpå skansen :D

Pusspuss

// Evelina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0