Första inlägget från mig här då (;


natten till idag har man tältat med sin lillebror, gick väl sådär .. HAHAH !
Alex (minbror) mitt i natten var bara tvungen att drömma ngt rändåm, så hann flög upp ( i sömnen ), han bara satt där & blinka :o
Efter ett tag så tog han bak armen bakom sig, han drog handen över ficklampan som låg brevid sin kudde ( ? ).
Jag vaknade ju SJÄLVKLART av att han satte sig upp med det rycket, men jag gjorde ingenting när jag vaknade, jag bara låg & kollade på honom. Men sen kände jag att jag var tvungen att fråga honom vad det va.. ( :s )

HAHAH, sen va det rätt läskigt, jag skulle precis sätta mig upp för att fråga honom vad de va.. men då utan ngn anledning så tog han upp ficklampan ( i sömnen ) & bara lös mig i ögonen.. ( :o )
Jag frågade honom vad det va, men istället för att svara bara la han sig ner på mitt håll & började mummla om ngt konstigt.. ( ? )
alex ?! löd min näsa fråga till honom..
Ja, va är de ? sa han helt lungt .
Jag kollar då konstig på honom, han blundar & vänder sig om samtidigt som han säger ;
Jag orkar inte nilla !!
Jag såg nog ut som ett frågetäcken just då ( hahah ), men jag orkade inte bry mig mer om det så jag vände mig om & försökte somna om .

HAHAHAH, detta kmr va nått att skratta åt i framtiden !

någon timme senare vaknar jag av att EN KATT först hoppar ner för altanen & börjar skrika på ngt ( ? )
sen hoppa upp på tält' taket ' & vara allmänt störande -.-'    
hon ville inte hoppa ner så jag va tvungen att putta ner henne..
sen slutade det med att hon lite senare sprang runt tältet skrikandes & ville komma in i tältet, vilket hon inte fick, så det tog ett tag att få somna då med..


Nog om de, vi vaknade vid 11-12, gick in för att äta frukost, sen vet jag inte vad jag gjorde.. & nu sitter man här & skriver en hel bibel ( hahah )
men senare blir det KANSKE att gå ner & bada i lilla insjön mäsen (:


pusspådennaknasiganatten/dagen


// pnille (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0