Belålbelålåålllål

Idag var mamma uppe på vinden och kastade några saker, skållan skulle såklart upp fick på sig kopplet och sprang upp för stegen. Mamma skulle sen ut och slänga det hon tagit ner, gick då upp och passa skrållan som lagts sig ner... efter typ 20 min får jag tråkigt och ber då någon komma och hjälpa mig.. det går bra att lyfta ner henne tills hon fattar att hon är på väg ner då tarhon tag i räcket och drar sig upp !!

Alle springer och hämtar mat, lyckas locka henne, men än en gång så drar hon sig upp.... gör så flera gånger men sen håller alle henne så får jag hålla hennes tassar så hon inte får tag på räcket :P Silken knaskatt hon är !! <33

// Evelina

Kommentarer
Postat av: Josse

Nu kommenterar ja :P

Smart katt xd

2011-07-09 @ 23:11:05
Postat av: ponus

vf ska ja kommentera??:PP

2011-07-10 @ 09:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0