ääääääääntligen !



Nu är det såhär va, att jag är LYCKLIG !


Noble min lilla älskling har fått skor!
Hon har inte kunnat ha det förut för att hennes hovar har varit lite spruckna(det låter värre än vad det är) & ojämna så hon har alltså inte haft tillräckligt fina hovar för skor.

Men nu, nu ska vi börja rida i padock mer & även ut ! :D
Ännu bättre när det är lite som idag, lite blött å så på grusvägarna så det är lite mjukare & lättare att vänja henne vid skorna :)

jag är så glad att hon flyttade hit med sin ägare & att just JAG får rida henne :'D

btw, hoppade lite med henne igår, & hon är såå duuuktig !
hon har det där underbara steget, har inte sagt det förut tror jag.. men innan jag åkte på semester gick hon lite med baken åt höger vilket varv man än red i, JAG vet inte varför, men när jag red red henne igår var det en helt annan känsla, mjukare & nästan mysigare tror jag ? :o hahah


men aja, ska till padocken nu & bygga lite hinder för att lite senare hoppa igen & isf ta bilder, TROR JAG, men hoppning blir det ! :D





K.O.M.M.E.N.T.E.R.A    D.E.T    H.A.D.E    V.A.R.I.T    L.I.T.E    S.N.Ä.L.L.T ! :'D

pussen ;*


// ρηιℓℓєвυυѕ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0